Tuesday 28 August 2012

Tak Dak Tajuk


Anak Dara Tercekek Halkum ,
Assalamualaikum .

Takdak apa yang nak diceritakan .. tapi ada la jugak .. haha .. ada aku kesah .. 
aku baru nak lupakan hang tuptup ada pulak cerita yang timbul tentang hang ..
kenapa weyh .. aku tak boleh la .. tiap kali ada orang cerita pasal hang aku mesti diam dan tak tahu nak kata apa sebab aku baru nak lupakan hang dalam hidup aku .selepas apa yang hang buat kat aku , aku rasa meluat , menyampah . errr banyak la .. perluka aku cerita semua niyh .. aku dah jemu tengok hang dalam fb .. tiap kali aku nampak hang on9 mesti aku nak tengok wall hang .. kenapa tah err .. sedangkan aku nak lupakan hang tapi tak boleh .. ishhh  tapi aku mampu out dan buat la apa yang patut kan . perluka aku ingt hang sedangkan hang ... bla bla bla .. malas la aku nak cerita pasal hang .. k fullstop .





No comments:

Post a Comment